torsdag 1 september 2011

Kort & CTG-kurva =)

Vi börjar med att säga grattis till min svägerska Emily som fyller år idag....hurra, hurra för henne idag =))

Lite nya kort tänkte jag visa upp i dagens inlägg..........

.....i måndags var vi ju hos Ellas kompis Hugo och grattade honom......

....och idag dagen till ära så fyller min svägerska år och det firar vi med att skucka ett kort till henne, hoppas att hon inte går in på bloggen och ser detta innan hon hinner hem idag.
Kan inte svara på varför vissa kort inte vill hamna åt rätt håll när man laddar in dom på bloggen.....ni får helt enkelt hålla till godo med att titta på kortet i sidled för jag vet inte hur man ändrar.

Igår var det barnmorske besök igen....det gick bra förutom det där blodtrycket som spökar lite med oss ibland. Hon tog tre tryck med det var olika varenda gång. Hon tog en CTG-kurva oxå som såg bra ut.
Men nu vill jag att det skall bli den 14:e så att vi får träffa den lille krabaten i magen. Det börjar att bli lite väl otympligt att röra sig nu, man orkar knappt lyfta något och humöret vill inta alls vara på topp......skönt att det snart är dags.

Nej nu skall jag snart lämna Ella på dagis.

Tjing tjing
LOTTIS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas man får se bebben sen!

//Jyske