tisdag 13 september 2011

Imorgon smäller det =))

Jaha gott folk imorgon så händer just det som jag så länge väntat på........bebben skall komma ut.

Imorgon kl 07:00 skall vi infinna oss på förlossningen för en himla massa förberedelser inför kejsarsnittet. runt kl 10:30 så är man förmodligen tvåbarnsmamma. Känns konstigt men samtidigt skönt att det är över. Denna graviditet har ju inte varit lika lätt som när jag väntade Ella.

Var på förlossningen idag för inskrivning......

.......där tog dom en CTG kurva på bebben för att se att hjärtat slog som det skulle, vilket det såklart gjorde.

Roger filmade även lite för att man skulle höra hjärtljuden.......häftig känsla att ligga på sängen och höra hjärtat slå på bebben som ligger i min mage.

När vi kom hem från staden idag hade farmor anlänt för att ta hand om Ella. Hon är ju bara för söt våran fyraåring.....hon hade berättat för alla på dagis idag att hon var så glad idag för att hon skulle bli storasyster. Det skall bli sååå spännande att se hennes reaktion när hon träffar bebben första gången.

Nej nu väntar duschen och en himla massa desinfektionslösningar som jag skall duscha med ikväll så att jag blir så steril som möjligt.

GoNatt
LOTTIS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli så spännande att se bebisen! =)

malin sa...

Hej vet ju att du nu är mamma till två:) Hoppas ni mår bra:)