lördag 3 september 2011

Tratt kantareller =))

Idag har Roger jobbat lite på fm....Ella och jag var hemme och bara latade oss.

När Roger kom hem tog han med sig Ella ut och jag tog chansen att få gå och vila ett tag. på em kom grannen och visade upp sin svampkorg som hon hade plockat full med tratt kantareller........hon undrade in vi ville ha lite och det ville vi ju såklart.

Mums med svamp.......

Roger rensar för fullt.


Det blev lite soppa till förrätt och sen två små lådor till att sätta i frysen =))


Nu skall vi ta en lugn kväll vid tv´n.....om det nu finns något roligt att titta på förståss.

Ha en fortsatt trevlig helg
Kramelikram
LOTTIS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kantareller= MUMS!

//Jyske

Lillasyster sa...

Nu är det så spännande så jag vet inte om jag kan vänta till onsdag!

Kan du inte göra ett litet undantag för mig?!?:)

Kramar i massor!

Och du....jag ville faktiskt prata!