måndag 1 mars 2010

Mums i monstrets mage =)

Då var jobb helgen över och jag är långledig igen =)
Vad ska det göra då direkt på måndag morgon jo snöa såklart. Det blir ju inte bättre av att jag skall in till stan ikväll igen på nattmöte och imorgon skall jag sjunga igen. Men bäst av allt är väl att vi skall ner till stugan i veckan och skotta lite så vi har någonstans att bo i sommar. Så på onsdag skall ni se att då har det kommit ännu mera snö och det har frysit på lite så det är iskana ute.

I veckan som var så kom mamma med lite fika till oss och då hade hon med sig semlor......""mums i monstrets mage""

Nu blir det nattmöte.
Kramar
LOTTIS

2 kommentarer:

Jimmy sa...

Semlor är mumsigt

Tussa sa...

Hoppas du har kommit hem utan missöden i trafiken!!
Kom själv hem för tre timmar sedan och det gick i sextio. Väl hemma möttes jag av en mycket komisk syn. Tre bilar stod ute på vägen och åkte fram och tillbaka i modden för att ta sig in på sina respektive parkeringar. Utan överdrift så stod det dessutom åtta personer och skottade längs vägen. Min tanke var ju då naturligtvis......har grannarna skapat något sorts arbetslag eller....vad är det som händer egentligen?? Kan VI OCKSÅ bli medlemmar!?... Som sagt lite komiskt såg det faktiskt ut. Men skämt åtsido. Var säger man upp sin prenumeration på SNÖ???? Kramar:-)