lördag 27 mars 2010

Motion !!!

Magsjukan är över för denna gång istället är nu våren på gång.

Här ute i Stigtomta så har vi så mycket bra promenad stigar/rundor som man kan gå om man vill ut i friska luften......vet inte vad det tagit åt mig men jag har varit ute tre dagar i rad nu och premenerat. Först är det inte alls roligt men när man varit ute en stund så är det faktiskt riktigt skönt.

Igår var kompisen Nina och hennes lilla Hugo med......det var strålande sol ute och Nina hade med sig kaffe.....det var jättemysigt. MEN.....dagen innan när min syster och jag var ute och gick så var det rätt kallt.......Ella var ledsen sista biten innan vi kom hem för hon frös så igår fredag så tog jag på både henne och mig riktigt varm. vilken resulterade i att jag var tvungen att stanna och ta av mig mina långkalsonger......

......denna bild kan ni tacka Nina för spm snabbt tog upp sin mobil och fotade mitt lilla ombyte. =)





Ikväll skall vi till mamma och pappa.....det blir plankstek..........
....MUMS säger jag bara.
*Ha en skön helg...
......KRAMAR*




1 kommentar:

Nina sa...

Hihi, ja... och det var ju tajming att postbilen kom och åkte förbi precis då också... fniss...
Ser fram emot fler promenader framöver! Hoppas ni har en bra kväll.
kram Nina