tisdag 16 mars 2010

Kort till 40-åringen =)

Men vad vi har hunnit med mycket i helgen......tror vi har träffat alla vi känner (nu ljög jag visst). I fredags så var vi hemma hos Nina, Patrik & Hugo.....fick god mat och gött vin. Sen i lördags så kom Norbergarna till oss och åt lite gott och titta på melodifestivalen. Barnen ville se det så då fick vi snällt titta på det med......fast det var ju rätt okej när Anna vann tyckte jag nog. Sen kom söndagen och den startade vi med en långpromenad med fam Nordberg och sen blev det lite lunch tillsammans, senare på kvällen kom lillasyster Tussa med fam och min mamma och pappa....då blev det faktiskt hämtpizza. Man skulle kunna säga att det har varit en händelserik helg för oss.

Här kommer korten som jag gjort som Roger fick på födelsedagen.









Tänkte uppdatera på Ellas blogg oxå när jag ändå håller på.....
...men sen säger jag Gonatt.....för nu skall jag titta närmare på kudden. En natt gjord fyra kvar =(
GoNatt
LOTTIS

1 kommentar:

Nina sa...

Fina kort med bilar som Roger gillar... ha ha nu rimmade jag också =)
Kram Nina