onsdag 24 februari 2010

Ett nytt kort =)

Tiden bara rinner iväg och jag har bara inte hunnit att göra något nytt inlägg. Inte för att jag har jobbat ihjäl mig direkt men det är så mycket annat runt omkring hela tiden som man måste hinna med oxå.

Helgen som var tillbringade vi hos Rogerm mamma i Strängnäs....Ella tyckte det var toppen och farmor och Sven tror jag tyckte det med.

Jag har i allafall hunnit med att göra ett nytt kort.....jag satt länge innan jag kom på hur jag skulle göra, men här är det i allafall......jag är nöjd:



Fattar inte att jag inte ligger i min säng och sover ännu....men jag sitter ju och väntar på att Anja skall köra andra åket i storslalom, men det blir ju framflyttat hela tiden pga svår dimma. Jag får väl fördriva tiden en stund till vid datorn.
Skriver mera en annan dag.
Tjingeling.
LOTTIS



1 kommentar:

Nina sa...

Jättefint kort, som jag tror att jag sett live =)
Ha en skön helg så får vi försöka ses framöver när ni kommit hem från stugan kanske...
kram Nina