söndag 4 april 2010

Glad Påsk =)

GLAD PÅSK =)

Börjar dagen inlägg med ett nytt kort som jag lyckats med......tycker jag själv om jag får bestämma alltså. stämplarna har jag köpt på Tradera och dom var billiga och alldeles nya (låg kvar i förpackningen t.om)



Påsken har vi inte firat i stugan denna gång, vi bröt den traditionen och drog till stora staden Stockholm istället.....i år firar vi påsk med rogers bror och hans respektive. Det funkar det oxå.
God mat och god snapps (eller inte...kanske).
skåda bara in det fina påskbordet.....vem kan egentligen motstå det =) =) =)

....MUMS.....

Påsken i alla sin prakt men det blir nog (med betoning på NOG) inget mera godis på ett tag. Nu skall vi ta en tripp till Vaxholm och titta lite.
Fortsatt GLAD PÅSK till er alla
......Kram LOTTIS

1 kommentar:

Nina sa...

Jättefint kort du gjort, gillar fjädrarna!
Det där påskbordet såg väldigt inbjudande ut!
Sitter här och testkör min fina dator, och det går kanon =) =) =)
KRAM Nina