onsdag 30 december 2009

Europe forever :-)

I måndags var jag och en kompis i stora staden Sthlm. Det var dags för EUROPE konsert på Hovet igen......ni vet världens bästa hårdrocksband.

Lämnade Ella hos mormor & morfar vid lunch åkte och hämtade Ullis och sen bar det av till Sthlm för en lunch på Hard Rock Cafe......det gör vi alltid innan våra konserter, det hör liksom till. vill man äta världens godaste hamburgare så skall man åka dit. Deras hamburgare slår allt vill jag faktiskt påstå. Sen gick vi ett tag på stan och shoppade lite......väl inne på Hovet (1 ½ timme innan konserten började) så visade det sig att dom sålde öl där......och det är ju gott. Så vi satt och kuckilurade över lite öl och tittade på allt folk som kom och gick. Har man tråkigt så kan man göra det.....ett mycket roligt tidsfördriv.

Alltså hur bra kan ett band egentligen vara......Europe slår allt...tycker i alla fall jag. Konserten var KANON bra. Det var två trötta men väldigt nöjda tjejer som kl 23:30 styrde kosan hem till Nyköping/Jönåker/Stigtomta igen.

Ullis och jag på Hard Rock......


......onyttigt men godaste hamburgaren som man kan äta


Europe on stage........


........världens bästa hårdrocksband i världen =)




Vill passa på att tacka min Roger som skjutsade upp oss till Sthlm och dessutom körde hem oss igen.....han passade på att umgås med sin bror undertiden Ullis och jag roade oss. Tack R för att du finns.

GOTT NYTT ÅR Alla Mina Vänner!
Kramelikram
och tack för 2009...vi hoppas på att 2010 blir lika bra =)





1 kommentar:

Jimmy Zettergren sa...

Europe är ju bara bäst, så är det.
Fan vad bra konsert det var, det är nåt speciellt att spela i hemstaden.