tisdag 5 januari 2010

God Fortsättning på er alla :-)

Ja då var det nytt år då......inte utan att man undrar vad detta år har för överaskningar att ge oss.

Jag har i allafall början till årets första förskylning, ont och otroligt torr i halsen, lite snuvig och allmänt trött och orkeslös. Nu är det ju så att Roger började jobba igår igen efter alla helgerna och Ella är ju hemma med mig och mår toppenbra och har väldig energi......och det är ju jätteroligt när man själv bara vill gå och lägga sig och dra något gammalt över sig.

På tal om ingenting så började Roger och jag att äta enligt GI metoden igår....det var liksom dags att göra något åt sin otroligt korpulenta (säkert felstavat) kropp *skrattar*. Det känns skönt att man äntligen har tagit tag i det....AKTA er sen i sommar vad snygg jag kommer att vara i min nya bikini *gapskrattar*. Det är i allafall enklare när man gör det båda tillsammans. Nej ni behöver INTE vara oroliga...Ella får vanlig mat.

Det blev inte så långt inlägg idag...skriver mer an anna dag.

KrameliKram

2 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas det går bra med GI, det är lite krångligt i början.. men håll ut, bara man får kläm på det är det så lätt. GOTT och man går ner i vikt, kan det bli bättre =)
Har lagt till dig i min blogglista.. hoppas det var ok ;)
Kram kram
Nina

Jasmine sa...

Haah nej klart ja inte glömmer dej ! =D
Saknar faktist att jobba natt ibland :D Va skoj!
Hoppas allt e bra med dej!
Krams