tisdag 1 december 2009

Sjukling med rörig övervåning :-(

Jaha då var man sjuk igen då......ella och jag har just varit sjuka ju. Ella är dock frisk men jag är genomförskyld med hemskt ont i halsen igen......det är inte så roligt. Mitt mål är att jobba i helgen om jag så skall krypa dit.

Tänkte passa på att visa hur våran övervåning såg ut för ett tag sedan......nu är kontoret på nedervåningen klart så det ser lite annurlunda ut på övervåningen just nu....men vill tillägga att det är fortfarande hemskt rörigt.....men det är inget annat än att kämpa på och ta dagen som den kommer.


...vart göra av alla saker undrar man ju så då fickdet bli så här. Det är ju inte så kul när man annars är van vid ordning och reda. Men snart så kommer det bilder på en finare övervåning.

Hittade ett par sandaler/skor till Ella som hon nästan kunde ha (kanske i sommar)....

......visst är dom väl för söta.


......mitt upp i all röra så skulle Ella titta Babblarnas musikvideo.
Nej nu skall jag lägga mig en stund och blir frisk igen.
Kram på er :-)


2 kommentarer:

Mamma sa...

Men Du!! Är det inte dags att börja städa lite!!!!
Vi har anmält er för nästa säsong av rent hus!! Bra va????
Kramar från mamma och syster.

Nina sa...

Vilken röra =) Ska bli kul att se hur det blir när det blir klart.. Här snoras det också.. iallafall jag...
Dåligt samvete för att du inte hamnat på min blogglista, ska försöka ikväll igen... minns ju aldrig adressen och så ska jag kolla och så glömmer jag.. dumma mig...
Skorna blir bra i sommar tror jag!
Kramar Nina