söndag 6 december 2009

Kontoret klart nu =)

Äntligen så är kontoret klart...trodde aldrig vi skulle hinna med det innan jul.
Jag är så nöjd med rummet. Det bästa med att renovera och att göra om lite granna är ju att man samtidigt passar på att rensa bland sina saker......finns en hel del skit som man inte behöver. Varför samlar man på sig så mycket onödiga saker undrar man ju.

Här kommer det lite bilder på fina kontoret. Kolla in den fina gula tapeten som satt innan, tyvärr så har jag ingen bild på nallebården som hörde till...den slog allt vill jag lova.









Vet inte hur det gick till men med på köpet fick vi lite husdjur....Ella tycker att dom är jätte fina





För övrigt så har jag jobbat två nätter nu och har en natt kvar.....sen är jag ledig ända fram t.o.m
6:e januari......det ni.
Har redan hunnit julpynta lite men ska gör det sista i veckan tänkte jag.
För er som inte hunnit med det där med julklappar ännu så kan jag ju säga att jag är så gott som klar med det......vill inte sktyramen det känns himla skönt faktiskt, ja just det julkorten är ju klara oxå...väntar bara på att få läggas på närmaste postlåda.
Det gäller att vara ute i god tid......
.........tjingeling :-)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om jag vore som du! Vad lugnt och skönt det skulle vara i mitt liv då.
Jag funderar dock på var MIN kontorsstol är,.....för visst skulle jag också få dela det finfina kontoret med ER....??
Vad gulligt namn Ella har fått: Trolla. Måste jag lägga på minnet.
Kram och puss Tuss

Tussa sa...

Anonym och anonym, jag vet inte dé!
Var ju tvungen att testa förståss.