torsdag 12 november 2009

Kortvisning :-)

Tänkte att jag skulle visa upp mina alster som jag har gjort. När mitt nya pysselrum blir klart så kommer det att bli mera hemgjorda saker att visa upp. Men just nu så har jag egentligen ingenstans att sitta och scraapa och pyssla på, så då får köksbordet duga för stunden.

Dom två första bilderna är ett födelsedagskort till Rogers bror och hans tjej.



Nästa två bilder är ett grattis till nya huset kort......dock till samma personer.



Mitt mål var ju att pigga på mig så att jag kunde jobba i helgen. Men idag känns det inte alls så bra.....men idag ligger jag sisådär på gränsen till feber. Det blir ju inte lättare av att ha en liten Ella hemma som nu är frisk från sin förskylning och håller jämn fart hela tiden. Vi får väl se hur det känns imorgon....jag får väl ta det lugnt idag helt enkelt.
Skall börja med att fixa lite lunch till oss så kanske vi kan vila lite efter maten.
Tjingeling

2 kommentarer:

Tussa sa...

Testar bara !!!hantome

Lottis sa...

testar igen