måndag 11 januari 2010

Tillbaka till vardagen igen då =(

Nu är jag bättre från halsont,snuva och hosta...eller hostar gör jag fortfarande men för övrigt så mår jag bra nu.

Helgen som var gick fort förbi.....kan inte säga att jag längtar till kommande helg, då är det min jobbarhelg. Men sen är jag ju långledig i en vecka så jag ska väl inte klaga....och så åker julen ut.

I helgen som varit så var Ella och jag hos Nina & Hugo i lördags em/kväll/natt. Det var jätte trevligt. När barnen somnat (Eller i allafall Ella...Hugo somnade lite senare) så passade vi på att äta och ja just det vi drack lite vin oxå. Sen blev det lite tv men mest så tror jag att vi pratade om allt och ingenting.....helt plötsligt så var kl 00:30 och det var dags att gå hem. Tack för det Nina....Jätte god mat och gött vin...men mest av allt trevligt sällskap. Det måste vi göra om igen.

Var tvungen att sätta in en bild på min fina julblomma som slagit ut så fint i helgen.


Ella tittar på "Spöket Laban" med ett av hennes många gosedjur =)

Måste berätta om när vi var hos min mamma och pappa sist, så åt vi ihop på kvällen och Ella skulle inte sitta i sin egen stol och äta utan hon skulle minsann sitta i morfars knä och äta. Det var bara det att morfar blev så himla varma efter ett tag så han tog av sig sin t-shirt......gissa vem som helt plötsligt inte skulle ha sin tröja på sig längre......

......ja ni ser ju, barn dom är ju för roliga. Det såg så roligt ut så jag var tvungen att ta en bild =)
Ja jo det var ju det där med GI......det har faktiskt gått bra (-2,5 kg), blev ju inte så bra igår då vi faktisk år pizza men idag var vi tillbaka i GI världen igen och det känns faktiskt bra tycker jag. Jag kommer att hålla er uppdaterade om hur det går, men nu väntar lite blöjbyte, tandborstning och sen för att handla mat till veckan.

Tjillevippen så länge ;-)

2 kommentarer:

Tussa sa...

Hej, hej Ella!! Är det här du kommer att finnas när din hemsida läggs ned. Kramelikram!!

Nina sa...

Tack själv Lotta, det var supertrevligt och måste självklart göras om =)
Åt också pizza igår... nya tag nu i veckan får det bli =)
kram