torsdag 14 januari 2010

Min födelsedag idag :-)

Idag är det min födelsedag......just idag fast för 37 år sedan så föddes jag (på Regionsjukhuset i Linköping).
Tänk att man har hunnit bli hela 37 år redan, det är ju inte klokt vad tiden går. Ella och jag skall ta det lite lugnt idag, en promenix ner till affären skall det bli under dagen iallafall. Sen skulle jag tro att mamma & pappa kommer en sväng i em/kväll, vem vet kanske syster med familj oxå tittar in.

Jag fick paket av Roger innan han stack till jobbet..............

......det var en ny mobiltelefon...precis vad jag önskade mig.
Mobilen ligger nu på laddning så jag hoppas att den laddat klart tills det att Ella skall sova middag så att jag kan fördriva tiden med att blippa på min nya telefon.
TACK för mobilen älskling ;-)
Kram
LOTTIS

1 kommentar:

Jimmy Zettergren sa...

Grattis på den stora dagen