söndag 24 januari 2010

Lite nya kort =)

Oj vad tiden rinner iväg.....har varit fullt upp så jag har inte riktigt hunnit med att blogga.

Det är såååå skönt när det långlediga veckan kommer och sen helt plötsligt så är den bara slut igen och det är dags att gå på och börja jobba igen. Denna vekc har jag hunnit med att vara hor tandläkaren, kiropraktorn, fikat med Nina....och jag just det storhandlat oxå. I tisdags kväll så var jag iväg och sjöng med kören som jag sjunger i och o onsdags kväll så var jag på nattmöte på jobbet. I fredags så var vi och firade Lowe lite på em för han fyllde 4 år då och igår lördag så var vi på Lowe´s 4-års kalas på em och blev kvar på mat på kvällen......det var väl vad jag hunnit med denna vecka.

Sen har jag ju skiftat lakan här hemma och städat lite oxå.....men det är ju min hobby säger min man 'skrattar inte.

Hur som hellst så har jag gjort ett nytt kort i veckan:


Och förra veckan när jag fyllde år så hade min syster gjort ett
kort till mig och det såg ut så här:



Nu har Roger satt sig och byggt lite tågbana med Ella....då skall jag passa på att gå upp till mitt pysselrum och sy lite.....det behövs lappas och lagas lite här hemma.

TJINGELING
LOTTA

Inga kommentarer: