torsdag 11 augusti 2011

Olydig bebbe & mera kort =)

Olydig bebbe......ja det kan man väl säga.

I måndags så var vi på ultraljud igen, senaste besöket hos barnmorskan hade hon svårt att känna hur bebben låg så då blev det ultraljud istället för att fastställa hur den lilla krabaten låg. Fixerat sig hade den inte gjort utan låg tvärs över magen istället. Huvudet till höger och rumpan till vänster med ryggen uppåt. Inte konstigt att jag känner mest i ned nedre regionen.

Vi fick iallafall en ny tid om två veckor för att se om bebben lagt sig till rätta då......anars blir det till att vända den för hand. Det tar vi då kännde jag....vill inte gå och oroa mig för det nu utan det löser vi den dagen det gäller.

Kom ju på att jag hade lite flera kort att visa.......detta kort var till min systers lilla tjej som fyllde 3 år.......helt otroligt vad tiden går fort.

Nästa kort var till en tjej som blir 40år i höst men som ville ha sin fest nu i sommar då man kan sitta ute.


Ja så mycket mera var det inte denna gången.....skall fortsätta mitt projekt på övervåningen med att fixa tills bebben kommer. Skall nog sortera lite urväxta och ännu inte iväxta kläder till Ella oxå.

Kramelikram
LOTTIS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort du gör!

Anonym sa...

Jag ser väldigt mycket fram emot att börja skolan på Måndag, ska bli super kul! =)