måndag 22 november 2010

Nya kort & 40-års kalas.

Ny vecka och ett nytt inlägg igen.

Idag blir det visning av två nya kort som jag påtat ihop. Det första fick Roger av Ella på Fars Dag. Inget jätteglamoröst kort men jag blev nöjd i allafall.



Kort nummer två fick min kompis Ullis i lördags då vi var och grattade henne på 40-årsdagen. Vi var i Jönåker och Lunda kyrka församlinghem och firade henne. Har aldrig varit där förut men det var riktigt mysigt.


Inte det bästa kortet men det är i allafall en musmatta med Ian Haugland på (Europes trummis). Jag behöver väl inte säga att det är Ullis favvis.


Födelsedagsbarnet eller jag menar födelsedagstanten i egen hög person =) =) =)


Idag har jag härjat runt hela dagen, ja okej jag satt ju medans Ella och jag åt lunch förståss men sen har jag bäddat, tvättat, diskat, dammsugit..........
Ella har lekt hela dagen i sitt rum och vi har inte varit osams ett enda dugg idag. Med andra ord så har vi haft en kanon toppen dag hemma Ella och jag. Sådana dagar vill vi har alltid.
Imorgon tisdag så stänger dom av vattnet här imorgon så nu skall jag tappa upp lite vatten i flaskor och sen blir det väl matlagning , titta på tv och sen är det dags att jobba inatt för min del.
Ha en bra vecka
Kramelikram
LOTTIS

1 kommentar:

Gissa vem! sa...

Snyggt Lottis!!
Sidan och bullarna!!!!
Provsmaka? JAAAAA Tack!