tisdag 9 november 2010

Hej mitt vinterland......

Jaha så kom den då.....snön. Det är ju inte så roligt att skotta förståss med jag måste ju erkänna att det är ju himla mysigt att sitta inne och kuckilura medan snön vräker ner utomhus. Det är inte utan att man får lite julkänsla inombords. Jag tror att jag skall köra lite julmusik på stereon efter lunch faktiskt.

Precis som förra året så fotar jag ju all denna snö som kommer........

......så även denna gång.



Vet inte om det syns på bilden men undertiden jag var ute och fotade så vräkte snön ner på mig.
Skall bli kul och se om våran häck överlever denna vinter oxå. Om det kommer lika mycket snö denna vinter med menar jag.


Ella och Roger har fixat lunchen idag...
...""Örtkryddad köttfärssås med spagetti och apelsin- och morotssallad"".
Det är Linas Matkasse som receptet kommer ifrån. Det är mycket vitlök i detta receptet så vi får väl se om mina körkompisar kommer att smälla av ikväll när vi skall sjunga ihop.
I em blir det nog lite pyssel tror jag och ikväll blir det körsång =) =) =)
Kramelikram
LOTTIS

Inga kommentarer: