lördag 13 november 2010

Mary Kay !!!!

Mary Kay
En dröm om att berika liv. En Gyllene Regel. Ett företag.

Den 13 september 1963 startade Mary Kay Ash sitt drömföretag för att berika kvinnors liv. Mary Kay har allt sedan den dagen erbjudit kvinnor runt hela världen en ojämförbar och obegränsad fristående karriärmöjlighet.

Grundläggande värderingar, en Gyllene Regel och gemenskap mellan kvinnor är förutsättningen för Mary Kays framgång. Mary Kay fortsätter röna stor respekt och erkännande runt hela världen. Sedan 1992 arbetar fler än 19 000 kvinnor i Norden för att berika sitt eget samt andra kvinnors liv.

Mary Kay fortsätter röna stor respekt och erkännande runt hela världen. Sedan 1992 arbetar fler än 19 000 kvinnor i Norden för att berika sitt eget samt andra kvinnors liv.



I torsdags kväll så var jag med min kompis Linda på en förevisning om just Mary Key och hennes produkter. Det var jättemysigt att få komma iväg och göra något bara jag. Vi fick prova sååå mycket olika produkter så snart skall vi dit på en förevisning om Makeup. Tack Linda för jag fick följa med =)

Inte helt billiga produkter men det är ju klart att jag köpte lite förståss.
Bilden nedanför är 3-in-1 Cleanser & Age-Fighting Moisturizer.


En Foundation måste man ju oxå ha.....min heter beige 302.


Vi fick prova produkter för händerna och det var nog där jag blev fast tror jag. Jag är så himla torr på händerna framförallt vintertid. Dessa produkter var så himla underbara så jag var ju bara tvungen att köpa dessa oxå. Från vänster: Extra Emollient night cream, Satin smoothie hand scrub och sist men inte minst en vanlig Handcream.

Handcream produkterna tänkte jag att man kanske kunde få av tomten......vi får väl se =)
Igår fredag var Ella och jag på stan med Nina & Hugo, det gick bra tills vi skulle gå och fika då Ella satte tvärsidan till.
Om ni går in på Ellas sida så förstår ni säkert varför jag la mig med huvudvärk och vaknade med huvudvärk. Ibland är dom underbara dessa små och ibland är dom ju faktiskt till salu.

Idag är vi sams och jag har lovat Ella att måla hennes naglar så det skall jag göra nu.

Hoppas ni får en trevlig helg.
Kramelikram
LOTTIS

Inga kommentarer: