torsdag 11 februari 2010

Familjetavla =)

Oj oj oj vad längesen det var jag skrev här sist.

Jobbade ju helgen som var och denna vecka har jag varit långledig......fattar inte vart dagarna tar vägen men helt plötsligt så har det gått en hel vecka igen...konstigt är det.

Ja all snö som jag visade i det förra inlögget ligger ju såklart kvar och kommer förmodligen aldrig att smälta bort....men undrar ju om det kommer att bli en snöig midsommar =( All snö kan väl omöjligt har smält bort tills dess...dessutom har dom ju hotat med mera snö. Undra vart man skall göra av den snön när man skottar? Dom har i allafall varit med traktor och snöröjt här i Stigtomta och det behövdes vill jag lova....det gick inte att mötas två bilar här på gatorna runt omkring men nu ser det bättre ut. Hur som helst så tyckar jag om vintern och denna vinter skall vi absolut inte klaga på att vi inte haft någon snö.

Igår så lyckades jag få till denna tavla med våra handavtryck. Har tänkt att jag skulle gjort den för längesen men inte kommit till det bara......nu är det i allafall färdig och jag blev jättenöjd.




Nu skall jag hämta mamma och vi skall ta en snabbvända till stan och fixa lite ärenden....bäst att passa på när Ella är på dagis. Imorgon kommer Rogers bror Anders och hans Emily så då vill man vara hemma och fixa lite.
BYE BYE
LOTTIS

2 kommentarer:

Nina sa...

Vad fin den blev!
Kramar Nina

Tussa sa...

Tack för riktigt god mat i fredags!

Tavlan är jättefin på bilden och ännu finare i verkligheten!!!!

Kramar syster yster!