tisdag 29 januari 2013

Hallå.......

Hallåååååå.......jag är tillbaka.
Tänkte att nu var det verkligen dags att uppdatera igen. Oj oj oj vad tiden har gått fort och vad mycket som har hunnit hända sen jag skrev sist.

Ja våran lilla tjej Inez har fyllt 1 år, år eller springer för fullt och skall börja på dagis om två veckor. Jag har hunnit börja jobba, jobbat två månader för att sedan vara sjuk typ hela december, bli gravid igen och upptäcka att jag mår lika illa även denna gång så jag har nu blivit sjukskriven.

Ja just det jag har ju nu i januari månad blivit TANT oxå. Jag har tagit det stora klivet i den 40-åriga världen. Kan säga att jag märker ingen skillnad alls. Så nu i helgen som just passerade så hade jag lite släkt kalas hemma hos oss och dom närmast sörjande blev bjudna =)

På den rätta dagen som jag fyllde så väcktes jag av skönsång från Roger och barnen.
Presentkort och fin teckning fick jag minsann =))

I brevlådan dampt det ner kort från svärmor & Sven som oxå var ett presen tkort på valfri övernattnign, biobesök eller vad jag nu ville med tillhörande barnvakt...
...ett kort
från svåger och svägerka och barnens kusin Eric fick jag oxå i brevlådan.


På kalaset i lördags så kom min syster och hennes familj med detta blomster i fort av tulpaner som jag älskar
....och fina kortet som min syster gjort som innehåller presentkort på Sunlight House och presentkort på Kappahl.


Tjejernas kusin Lowe som nyss fyllt 7 och börjat o skolan hade gjort ett eget kort till sin moster. 


Presentkort från svåger och svägerska.


 Av mor och far fick jag nya örhängen, CD´n BAO IN BOX, presentkort på Sunlight House, och pengar till en ny matservis.



 Av svärfar och Margaretha fick jag presenkort på Kumari.

Tack alla fina nära och kära som ville vara med att fira mig på min dag och tack för alla superfina ppresenter som jag fått.

Kramelikram
LOTTIS

Inga kommentarer: