söndag 5 december 2010

Nytt kort & ny bakrund!

Äntligen lyckades jag få ordning på bloggen, mycket blod svett och tårar har det varit...eller kanske inte blod då då men svett och tårar har det varit en del av. Fråga mig inte hur jag gjorde för det vet jag inte själv. Men ny ligger där en ny bakrund i allafall och ingen är gladare än jag (Roger är glad som slipper höra mitt eviga ältande om bloggen).

Det har hunnit bli ett nytt kort oxå. Min moster fyllde år i veckan och hon fick såklart ett kort av mig....är riktigt nöjd med det måsta jag säga =)




I torsdags var min syster och hennes barn hos oss och bakade pepparkakor, det gick åt en hel del deg då (främst dom små) det ått rätt mycket av den. Men det är ju bara jul en gång om året så det är klart att man måste smaka på vad det nu är man bakar =). Roligt hade vi i allafall.


Snacka om vinter, man undrar ju hur mycket det kan snöa egentligen.......

....jag gillar vintern men i veckan när det var -22 grader så var det lite väl kallt även för min del faktiskt.

Snön ligger vit på taken.....undra om tomten är vaken?

I helgen som vi just passerat så hade kören som jag sjunger i (Baltic Harmony Chorus) den årliga julkonserten, just denna helg var jag ledig och hade sett fram emot att vara med och sjunga, då jag jobbat två år nu och varit hemme med Ella ett år. På tre år har jag alltså inte vairt med alls...men i år så var det äntligen dags att beträda scenen igen, vad tror ni händer då.....jo vi blir sjuka här hemma såklart så någon julkonsert blev det inte för mig i år heller =( =( =(

Livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag avslutar migg blogginlägg denna gång med en underbar bild på min bästaste Ella.....

......det här mina vänner det är kärlek för mig.

Jag önskar alla en trevlig vecka.
LOTTIS

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad lite snö det ser ut och vara! Det måste varit nån och skottat bort allt!