torsdag 29 oktober 2009

Sista bilderna på Ellas rum!

Nu är Ellas rum klart i minsta detalj. Dom sista möblerna är på plats och hon trivs med dom. Igår var vi i Norrköping Ella och jag, Ellas mormor, moster och kusinen Saga fick oxå följa med. Vet inte om jag törs skrive det men jag tror att jag nu är klar med alla julklappar, i alla fall till barnen. Jag känner mig riktigt nöjd med det.



....Ella testar sitt nya bord, det verkar funka.









Alltså det kan u inte finnas någon som har ett finare rum är Ella.
Denna vecka har Ella varit hemma från dagis för hon är så himla snorig och hostig. Hoppas att det ger med sig snart. Annars så önskar jag alla en trevlig Alla Helgona helg.
Kram kram

2 kommentarer:

Nina sa...

Å vilken skillnad det blev med gardinerna och sängkläderna, superfint!
Hoppas Ella frisknat till så Hugo kan komma och leka nästa vecka när vi har någon dag ledig =)
kram Nina

Liselotte Nordkvist sa...

En liten test bara =)