fredag 2 oktober 2009

Beställningar !

Jaha nu har man varit inne på internet och förstört en massa pengar igen. Först var jag inne på Panduro och beställde lite ur deras rea katalog, fast det blev ju såklart mera än reavaror förståss, sen var jag inne på Magdas Scrapbooking och betällde lite oxå, hade presentkort som jag var tvungen att utnuttja ju.
Ååh jag vill ha paketen nuuuuuuu......

Skönt med helg tycker nog dom flesta, men inte jag för jag jobbar hela helgen. Men min lyx kommer nästa vecka då jag är lååååång ledig i nio dagar. Det ni....:-)

Nu skall jag ägna mig lite åt Ella som just vaknad från middagssömnen.

Tjingeling (och trevlig helg på er alla)

2 kommentarer:

Liselotte Nordkvist sa...

Kollar bara om det funkar att skicka meddelande till sig själv, eftersom ingen annan törs skriva här.

/Ciao

Nina sa...

Jag törs!!! Ska gå och lägga mig nu, men vi hörs en annan dag... dags att uppdatera va ;)
Kramar Nina