onsdag 16 februari 2011

Har inte glömt bort.....

Hallå, hallå jag finns, jag lever...jag har INTE försvunnit. Jag har inte glömt bort min blogg men ibland är det bara så himla mycket så man hinner inte med att uppdatera.

Det har hänt en hel del här men allt berättar jag inte nu. Jag kan tala om att min mamma är hemma igen och mår bara bra. Det kändes skönt när hon kom hem så ovissheten om hur det skulle bli försvann. Det är bara att kämpa på lilla mamma.

Min syster son har hunnit fylla fem år sen jag uppdaterade här sist och gjorde jag ju såklart ett kort till honom. Det blev så här:


Häromdagen köpte jag en ny Magnoliastämpel på tradera.


Så här ser den ut när den är uppstämplad.



Igår kväll var vi hos pappa och mamma och gjorde plankstek....det är min absoluta favoriträtt.


Jag har mera kort som ligger färdiga men dem vill jag inte visa ifall vederbörande personer går in på sidan och kollar.
Jag hade inte så mycket mera att förtälja denna gång så ni får hålla till godo tills nästa inlägg.
Jag lovar att det inte skall ta lika lång tid tills nästa uppdatering.
Kram kram
LOTTIS

Inga kommentarer: