söndag 16 januari 2011

Nytt år & födelsedag !

Så blev det nytt år igen...känns konstigt att skriva 2011 men man vänjer sig väl antar jag.

Min mamma mår mycket bättre nu och fick i fredags komma hem. Det passade bra som födelsedagspresent då jag fyllde år i fredags =) =) =)

Födelsedagsfirande hade vi lite igår och då började vi med.......

......just det...smörgårtårta. Hur gott som hellst....MUMS.


Min syster hade gjort ett jättefint kort till mig.......


......och till det fick jag presentkort på Panduro och dessa fina papper.


av min svåger och svägerska fick jag oxå scrappapper......

....två styckna block med papper i olika färger och former.....


....och till det lite dekorationer.


Av min jobbarkompis fick jag en rolig bok =)


Svärmor tyckte jag behövde något varmt att ha om halsen ute.

Av min mor och far fick jag presentkort hos frisören och handvårdsprodukter från Mary Kay.
Tack så mycket alla för fina presenter och fina blommor.
Imorgon börjar ännu en jobbarvecka. Jag går inte på förrns på torsdag kväll så jag blir ledig ett par dagar till och då skall julen bort är det tänkt.
God fortsättning på det nya året
Kramelikram
LOTTIS

3 kommentarer:

Nina sa...

Vilken härlig present att din mamma fick komma hem!
Grattis igen, har inte ringt då jag misstänkte att ni haft besök osv... vi får höras i veckan =)
Kram kram <3

Susanne sa...

Tack för gårdagen som var mycket trevlig!
Kramar från Susanne

Nina sa...

Hej kompis! Du har något att hämta i min blogg!
kram Nina