tisdag 29 juni 2010

Sommar, sommar, sommar..........

Sommar, sommar, sommar......ja äntligen så kom den till slut.

Nu är vi hemma igen efter att ha varit nere på landet ett tag. Det kommer att bli lite fram och tilbaka till och från landet i sommar. Roger åker till Tyskland och jobbar två vändor till och när han är där så passar vi på att åka till landet Ella och jag.

Jag jobbar i helgen som kommer och sen är jag långledig igen...sen jobbar jag bara en vecka till så börjar semestern för oss. vi har tänkt oss att ta husvagnen och åka Siljan runt i sommar....sen tar vi det nog rätt så lugnt. Skulle ju ha jobbat nu måndag & tisdag natt men jag har blivit dunder förskyld så det blev till att vara hemma.

Här kommer det lite nya bilder oxå:

Detta ser vi när vi går ut på våran altan nere i stugan.....kan det vara mera somrigt.



Den fina lekstugan som barnens morfar byggde förra sommaren, den används flitigt.


Tre små midsommar firande sötnosar......Ella, Lowe & Saga =)


Kunde inte låta bli att köpa Ella detta trädgårdkit....hur sött som helst.
Till sist min fina Ljusbåt.....båten är inhandlad på Panduro.
Nu skall jag nog gå och lägga mig och medicinera min dunderförskylning och hoppas att inte resten av familjen åker på det till helgen....själv fick jag min av mamma =(
Kramelikram
LOTTIS

Inga kommentarer: