måndag 7 juni 2010

Lite nya kort =)

Vädret är vackert, vindarna leker, Teletubbies kommer och leker.

Just så har det ju varit ett tag nu.....men idag så är det lite snålt med sol och lite blåsigt. Man kan ju inte ha kanonväder varje dag ju, lite vila från solen behöver man ju. Jag var ju varit hemma och vabbade förra veckan då Ella var sjuk så då hann jag med att göra lite kort som låg på att göra listan. Det är så roligt att göra kort nu när man har börjat med stämplar oxå.....korten blir så himla mycket finare...tycker jag i allafall. =)

Det första kortet var bara en liten test hur det var att jobba med stämplar.....


Detta kort gjorde jag till en min trogna körkompis som fyllde 50 år...det är jag jätte nöjd med.


Kärlekens tecken går ju i rött jag vet men Emma älskar lila så då fick det bli ett "Grattis på förlovningen" kort i lila.


I lördags så var vi på Kålmården Djurpark och hade min syster och hennes familj med oss. Det var jättetrevligt.....tyvärr så är inte barnen sådär hemskt roade av alla djur utan mest alla vattenfall och annat som finns runt omkring. Men det var trevligt ändå......soligt och fint så lite solbränna fick man oxå.

Måste ju bara visa hur det ser ut när man heter Roger och är 40+ och letar efter ett par sandaler.....svåra att finna var dom och ännu svårare var det att lägga tillbaka alla skor. Det är något konstigt det där men barn och män i kombination med städning.....den ekvationen går inte riktigt ihop som det verkar.


Till sist en bild på mammas lilla älskling =) =) =)


Nej nu skall jag ta hand om en lite febrig dotter och se om jag kan få henne att sova lite middag.
Ha en skön vecka
KRAM LOTTIS

1 kommentar:

Nina sa...

Finfina kort du har gjort och ett bra kort på dig och Ella!
Rogers röra vet jag inte vad jag ska säga om... *haha*
Kram Nina