onsdag 6 juli 2011

Midsommar & bild på magen=)

Nu är det väl dags för en uppdatering igen.......

Roger har nu börjat sin semester och är nu ledig i 6 veckor...det känns bra att vi är lediga så länge ihop nu. Vi började med att umgås med mor & far 1½ vecka i stugan. Fint väder har vi haft och badat varje dag har vi oxå gjort.

Midsommar har vi hunnit med oxå......här sitter jag kvällen innan midsommarafton och påtar ihop en krans till min lilla Ella.......
......har man som jag en syster som är florist så förstår ni kanske att det inte brukar vara jag som står för att göra kransar till barnen. Men iår fick det bli jag eftersom min syster jobbade i midsommar i år.
Hur som helst så blev jag efter mycket slit så blev jag rätt nöjd med kransen ändå =)
Mammas blomsterflicka =))

Trots graviditetsillamående så var det sååå gott med sill och potatis...mums.


Den obligatoriska jordgubbstårtan till em fikat fanns där även detta år.

Här kommer det lite bilder på bebben i magen......
....första bilden är tagen 28 mars (vecka 15+1).


.....övre och undre bilden är tagna 2 maj (vecka 20+1)

Det känns konstigt att det "bara" är 9½ vecka kvar innan det är dags för bebben i magen att ploppa ut.....mår ju fortfarande illa och är nu sjukskriven tom 18:e Juli sen hoppas jag att jag får hel havandeskap.

Magen växer för fullt så här kommer det en bild på hur den ser ut nu.



Tjingeling
LOTTIS

Inga kommentarer: