lördag 5 mars 2011

Väntans tider =) =) =)

Jag finns....har inte försvunnit.
Ja bloggandet har ju inte varit mitt främsta ett tag då jag inte mått så bra dom sista två månaderna..........det är nämligen så att våran Ella skall blir storasyster i september.

Det är jättekul att vara gravid igen, men det är inte kul att må illa typ dygnet runt....och det är just vad jag gör. Har varit lite sjukskriver från jobbet då det är svårt att fungera på jobbet när jag inte ens gör det hemma. Tvätten växer, dammtussarna blir bara större o större.

Nu kunde jag inte hålla mig längre......jag vill ju att hela universum skall veta att just jag är gravid. Vem kan inte vilja veta det....=)..*fniss.

Det blir inga bilder i detta inlägg då jag inte har varit så flitig på det där med kort på sistone men hoppas att det skall bli bättre då jag idag har gått in i fjärde månaden och med det hoppas på att illamåendet försvinner snart.

Får se om det blir en tur ut i det soliga men dock blåsiga vädret.

Tjingeling
LOTTIS

1 kommentar:

Anna sa...

Stort grattis till blivande bäbisen. Jättekul! Själv mår jag fortfarande illa och är i v 23.....fast det värsta har gått över så det lilla som är kvar är överkommligt. Kram