lördag 25 september 2010

Nytt kort & fint ute vid entren =)

Börjar dagens inlägg med ett nytt kort.
Kortet var till min egen lilla Ella som fyllde tre år i lördags (18/9). Blev riktigt nöjd med det måste jag säga.

Skall sätta mig nästa vecka då jag är långledig och göra lite kort till folk som fyller år framöver. Det var ett tag sen jag scrappade nu så det börjar klia lite i pysselfingarna igen. Har beställt en del från Panduro som jag väntar på oxå.....men den som väntar på något gott.........

Här kommer iallafall kortet till Ella




Innan vi hade treårs kalas så hann jag faktiskt med att handla lite blommor och göra fint ute vid våran entre.......blev riktigt nöjd.


vi har inte riktigt bestämt om vi skall ha kvar rhododendro buskarna kvar därav att dom ser ut som dom gör.





Nej gott folk jag har ju jobbat inatt och skall jobba två nätter till så jag säger GONATT nu och återkommer med mera skrivande en annan dag helt enkelt.
...GONATT....
LOTTIS

Inga kommentarer: